Διαρκής Εξυπηρέτηση

Η ΔΕΥΑ Χερσονήσου στην υπηρεσία του καταναλωτή

Η ΔΕΥΑ Χερσονήσου, με γνώμονα την αδιάλειπτη εξυπηρέτηση των δημοτών και επαγγελματιών, αναγνωρίζει την ανάγκη για άμεση απόκριση σε προβλήματα ύδρευσης και αποχέτευσης, ιδιαίτερα σε ώρες εκτός τακτικού ωραρίου. Η ιδιαιτερότητα της περιοχής μας, ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός με έντονη εποχική κίνηση, καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την αποτελεσματική διαχείριση των δικτύων.

Προκειμένου να ανταποκριθούμε σε αυτές τις προκλήσεις και να ενισχύσουμε την επιχειρησιακή μας ικανότητα, έχουμε προβεί σε μια σειρά ενεργειών. Πέρα από την κάλυψη των βλαβών εντός του τακτικού ωραρίου από το υφιστάμενο προσωπικό, έχει καθιερωθεί πρόγραμμα επιφυλακής τεχνικού και ηλεκτρολόγου για την ταχύτερη αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών.

Επιπλέον, λειτουργεί απογευματινή βάρδια με φυσική παρουσία στην εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων της ΔΕ Χερσονήσου. Αυτό το προσωπικό παρακολουθεί τα συστήματα τηλεμετρίας και είναι διαθέσιμο για αρχική ενημέρωση και πρώτες ενέργειες σε περιπτώσεις προβλημάτων υδροδότησης και αποχέτευσης κατά τις απογευματινές ώρες, τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Για την περαιτέρω ενίσχυση της ΔΕΥΑ Χερσονήσου στη διαχείριση βλαβών και τεχνικών προβλημάτων, έχουμε συνάψει σύμβαση για υποστήριξη σε 24ωρη βάση, καθημερινές και αργίες. Αυτή η συνεργασία διασφαλίζει την ενίσχυση της Τεχνικής Υπηρεσίας με επιπλέον συνεργεία και εξοπλισμό, ικανά να ανταπεξέλθουν σε απαιτητικές περιπτώσεις που ξεπερνούν τις δυνατότητες του εσωτερικού προσωπικού, ιδίως σε ώρες εκτός του συνηθισμένου ωραρίου.

Με τις ενέργειες αυτές, στοχεύουμε στην ελαχιστοποίηση του χρόνου απόκρισης και στην προστασία των υδάτινων πόρων, εξασφαλίζοντας την κατά το δυνατόν απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης για όλους τους πολίτες και επισκέπτες του Δήμου Χερσονήσου.

Για την ενημέρωση και πληροφόρηση των καταναλωτών, η ιστοσελίδα μας, www.deyahers.gr, παραμένει ο κεντρικός κόμβος. Εκεί μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την τιμολογιακή μας πολιτική, το κοινωνικό τιμολόγιο, τους κανονισμούς, καθώς και χρήσιμα στοιχεία επικοινωνίας και τηλέφωνα για βλάβες (https://deyahers.gr/contact/). Επιπλέον, μέσω της ιστοσελίδας μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για την ποιότητα του πόσιμου νερού και τις αναλύσεις των εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων, σε απευθείας σύνδεση με τις εθνικές πλατφόρμες δεδομένων: